Burger Mansions restaurang stängdes tillfälligt av Malmö stad
En hamburgerrestaurang i Malmö som tillhör kedjan Burger Mansion AB i Bandhagen stängdes i dagarna tillfälligt av livsmedelskontrollen på Malmö stad efter det att två konsumenter påstås ha matförgiftats – och kommunen enligt uppgift konstaterat allvarliga brister i verksamheten. Bolaget bekräftar vissa uppgifter, säger att restaurangen öppnades samma dag en stund efter beslutet och slänger på luren när vi försöker säkerställa uppgifter.