Expanderande restaurangkedjan O´Learys har tillsatt en ny marknadschef i form av Camilla Tienso (foto) som ska fortsätta utvecklingen av varumärket i Sverige och internationellt. ”Jag kan inte tänka mig ett mer spännande jobb”, säger hon.
Camilla kommer närmast från en liknande tjänst inom fastighetsbranschen och har bred erfarenhet inom marknadsföring och kommunikation, bland annat med speciellt fokus på digitala kanaler.
– O´Learys fortsätter sin internationella expansion samtidigt som man skickligt utvecklar konceptet utan att glömma sitt ursprung och hjärta. Mitt fokus blir att levandegöra och förstärka O´Learys attraktiva erbjudande så att både befintliga och nya fans/gäster i Sverige och utomlands får en ännu starkare relation och engagemang till varumärket, kommenterar Camilla Tienso.
Camilla kommer att ingå i O´Learys ledningsgrupp och ansvara för O´learys varumärkesstrategi. Hon kommer även leda marknadsavdelningens arbete inom reklam, design, PR, sociala medier och internkommunikation.
– Vi kommer fortsätta utveckla varumärket och skapa effektivare kommunikation i de kanaler där våra gäster vill möta oss, berättar Camilla.